היום החמישה עשר, או – שוב בדרכים…

אכלנו ארוחת בוקר עם ננסי ופול בדיינר האמריקאי היותר-מדי-טיפוסי. הוא הזכיר לי קצת את stranger things. מישהו ששמע איך התקופה אמורה להיות, ודחף פנימה יותר מדי מאפיינים. הדיינר הוא מודל של איך נראו דיינרים אמריקאים בשנות החמישים, ולא דיינר אמריקאי אמיתי משנות החמישים.

האוכל היה סביר, ואכלתי סלט! אפשר היה לשמוע את אנחת הרווחה של המעיים שלי…

חזרנו לחדר לארוז, ופתחתי סוף סוף את הצ'ימידן המתקפל שהיה עד כה ארוז בתוך אחת המזוודות. עם הכביסה המלוכלכת והספרים מוורלדקון כבר היה ברור שאלא אם אחלק את תכולת המזוודה בקפדנות, נגיע לאובר וויט בקלות. במקרה של חברת דלתא, עדיף מזוודה נוספת על פני אובר וויט.

הקטנה היתה אחראית לדחוס את הכביסה המלוכלכת ואת הנעליים לצ'ימידן, הגדול היה אחראי להכין לי ערימות שאוכל לארוז למזוודות, והבנזוג היה אחראי לשכב ולנוח כי הוא עיקם את הקרסול ובקושי מצליח לדרוך.

נסענו לשדה התעופה ברכבת, ושמנו לב (שוב) שאנחנו הלבנים היחידים עליה. אני לא יודעת אם זה נובע מפער שכר משמעותי, כך שללבנים יש רכב, אם זה כי רוב אוכלוסיית סנט לואיס היא שחורה, או כי היחידים שמשתמשים ברכבת הם אלה שאין להם ברירה.

באופן כללי מדהים לראות כמה מעט לבנים נמצאים באמת ברחוב, לפחות בסנט לואיס. גם ילדים לא רואים כמעט. למעשה, בכל חמשת הימים שלנו בסנט לואיס ראינו רק את הילדים האחרים בכנס או ילדים של תיירים. אפילו בראשון בערב, שהיה מפוצץ ברחוב, היו רק בני נוער ומבוגרים. איפה כל הילדים?

נסענו לשדה התעופה, עמדו ב(עוד) תור, טסנו במטוס קטן, ירדנו בדטרויט, אכלנו אוכל לא רע, עמדנו ב(עוד!) תור, טסנו במטוס עוד יותר קטן, ונחתנו ברבע לאחת עשרה בלילה בוושינגטון דיסי.

במקום להזמין ליפט או אובר לקחנו מונית של שדה התעופה, מה שעלה לנו כמעט מאה דולר עם טיפ. מצד אחד – אני בעד העסקה הוגנת וברור לי שאובר וליפט לא משלמות לנהגים שלהם כמו שצריך, לא נותנות זכויות סוציאליות, ובאופן כללי הן כל מה שרע בקפיטליזם. מצד שני – מאה דולר למונית.

הדירה שלנו לימים הקרובים היא דירת airbnb, שנמצאת בקומה שניה (בלי מעלית). אבל היא חמודה, מרווחת, והכי חשוב – עם דלת לחדר של הילדים! יאי, פרטיות!!

כמו כן, בניגוד לדירה בקווינס, כאן יש מגבות! ומטבח מלא בדברים שאפשר לבשל עליהם! ואין ריח מוזר מהארונות!