רק שתדעו ש…

בבקשה, בבקשה, בבקשה אל תשאלו מה שלומי או אם עדיין כואב לי. שלומי הוא שהמצב מחורבן, והוא לא ישתפר בקרוב. לא רק זה, מסתבר שאני מזיקה לעצמי בלי לשים לב, אז המצב עוד יותר רע.

<סיימתי שיחת טלפון אכזרית במיוחד לגבי סיכויי ההחלמה נכון לעכשיו>

אשמח להמלצות לקומיקסים מגניבים עם עלילה מתמשכת, או סרטים שאני חייבת לראות ולא ראיתי. או ספרים מעולים. או בלוגים (בעברית, למען השם). או כל דבר שיסיח את דעתי מהחיים כרגע.

שיט.

6 responses to this post.

  1. אוי. תרגישי טוב.

    לגבי ספרים אין לי הרבה מה לחדש. סיימתי (אחרי 3 חודשים!) לקרוא ספר בשם "רסיס" שהוא קצת מחווה לסיפורים של אי/ג'ונגל שנושא בחובו יצורים חדשים בסגנון של ורן, וולס, קונן דויל. העלילה לא משהו, וההשערה הביולוגית קצת מרחיקת לכת לטעמי, אבל אלו בכל זאת "חייזרים" ארציים מעניינים, מעין מסלול אבולוציוני אחר לחלוטין, כאן על כדור הארץ, עם הרבה הסברים ביולוגיים/גיאולוגיים וקונפליקט ספק מוסרי ספק ביולוגי.

    מבחינת בלוג, אם את עוד לא מכירה אז אני ממש ממש ממליץ על "חשיבה חדה" http://sharpthinkingblog.wordpress.com/
    בלוג ספקנות מהטובים שיצא לי לקרוא. גלעד, כותב הבלוג, עורך מחקרים ממש מעמיקים על הנושאים שהוא כותב עליהם, ללא שום דעות קדומות מתוך רצון כן להגיע לאמת.

    להגיב

  2. Posted by היי on פברואר 15, 2012 at 11:52 am

    "הורות נכה" – בלוג מדכא אך מרתק. הוא לר כ"כ מעדכן לאחרונה אבל אפשר לקרוא אחורה.

    " החלטתי לקרוא לבלוג ´הורות נכה´. לא כל כך בגלל שיש לי לקות למידה וריכוז קשה מאוד שבילדותי המוקדמת גבלה בנכות, לא בגלל שאני עובד ולומד בעיקר עם אנשים בעלי לקויות וגם לא כל כך בגלל שהבן הבכור שלי בספקטרום האוטיסטי והיו תקופות בהן היה נכה לכל דבר. החלטתי לקרוא לבלוג ´הורות נכה´ בעיקר כי אני חש שתפקיד ההורה בתקופה שלנו הוא תפקיד עתיר כוונות ודל יכולות. "

    http://www.tapuz.co.il/blog/net/userblog.aspx?foldername=negha

    תרגישי טוב

    להגיב

  3. ההמלצה הכי טובה שיש לי כרגע? לקרוא את Questionable Content מהתחלה. 🙂

    זה קצת טלנובלה, אבל זה עדיין מגניב לגמרי, ויש יותר מאלפיים.

    להגיב

  4. את צריכה לדבר עם אבא שלי, את. ולהפסיק לסבול.

    להגיב

  5. Posted by Antongarou on פברואר 15, 2012 at 10:47 pm

    את יכולה לקרוא את Dr. Mcninja מההתחלה, אני חושב שהוא ישעשע אותך

    להגיב

  6. לגבי ספרים, אני עכשיו לקראת סיום של The Bartimaeus Trilogy. טרילוגיית פנטזיה לנעורים אבל עם דג'יני מגניב שמקריא את הסיפור. כתוב נהדר, מבוצע נהדר על ידי סיימון ג'ונס (בגרסה המוקראת). דיי חובה.
    אני גם כן קורא את Blood of Elves, הספר הראשון של The Witcher. לא יודע להגיד כרגע כמה הוא טוב אבל העולם מגניב.
    אני גם באמצע של Scott Pilgrim, הקומיקס. קצת איטי ומטופש, למען האמת, אבל מגניב ומשעשע.

    מה יש לי באזור הטלוויזיה…
    Cowboy Bebop – צופה מחדש. עדיין נהדר. דומה מאוד ל-Firefly רק אנימה נהדרת. הקווסטים הצדדיים שלהם קצת מטומטמים אבל מגניבים. הסיפור המרכזי נהדר.
    יש עכשיו סדרה רצה בשם Revenge, סוג של עיבוד מחודש של הרוזן ממונטה קריסטו. בינתיים זה טוב.
    יש גם סדרה בריטית חדשה בשם Inside Men על שלושה עובדים של מחסן כספים שמתכננים את השוד שלו.
    כמו כן, בכמה שבועות האחרונים אנחנו צופים בשתי סדרות חדשות, Whitney ו-2 Broke Girls. שתיהן דיי דומות (אותה יוצרת) והן קומדיות על בחורה עם אישיות… ייחודית. זה מצחיק. כדאי.

    מבחינת סרטים, דברים שפונים לקהל רחב…
    Drive אמור להיות טוב. סוג של סרט פעולה ומכוניות אבל עם שחקנים מועמדי אוסקר. קוראים לו ה-art house version של The Transporter.
    לאחרונה גם יצאו J Edgar ו-Immortals. אחד אמור להיות דרמה רצינית וטובה עם דיקאפריו. השני אמור להיות מטופש אבל מרהיב ביופיו.
    The Tempest, המחזה של שייקספיר רק עם הלן מירן בתור המכשף, גם אמור להיות טוב אבל עוד לא ראיתי.

    זה מה שיש לי על הראש כרגע. מקווה שזה עוזר.

    להגיב

כתיבת תגובה