שניים במחיר אחד

למה לא בעצם? למה צריך להתעסק רק בכתיבה ופוליטיקה? אני גם אמא מדי פעם, ולילדים שלי יש הברקות שראויות לשמירה!

—-

באמצע הכנת ארוחת הערב הפיצית נעמדת באמצע המטבח ומתחילה לזעום:"אמא? למה היום אנחנו לא הולכים להפגנה? אני רוצה ללכת להפגנה! זה מה שעושים בכל שבת בערב!".

עכשיו תסבירו לה שכבר מפרקים את המאהלים, ואין יותר הפגנות.

—-

באמצע ארוחת הערב (אותה ארוחה), בלי שום קשר לשום דבר, הגברת מניחה את האצבעות שלה על הסנטר, מנענעת אותן בדימוי של זקן ואומרת, "כמו פטר והקת'ולהו".

מוסיף האח שלה:"כן, קת'ולהו שיוצא מהאגם של הברווז.".

מסתכל אלי האבא של שניהם ומציין, "אני מאשים אותך, רק שיהיה ברור".

—-

וקצת רחוק יותר, באמצע קריאה משותפת של בראשית פרק א' מציין הגדול, "האלוהים הזה ממש מהיר".

בסיום פרק ג' (הגירוש מגנעדן), לעומת זאת, הוא אמר, "זה לא נשמע לי כמו אלוהים."

"אבל אני מקריאה לך את הטקסט. כתוב שזה אלוהים".

הוא מניד את ראשו ואומר, "לא, הוא רע מדי. זה נשמע לי יותר כמו השטן".

ולאחר מחשבה הוא הוסיף, "למה בעצם כולנו מגורשים מגן העדן? הרי רק אדם וחוה לא היו בסדר. אין שום סיבה שאנחנו לא נוכל לחזור לשם."

וכך בני ייסד את הדת הנוצרית.

7 responses to this post.

  1. LOL גדול

    הגב

  2. אינטואיציה יפה. עכשיו רק נשאר לו לריב עם עצמו במשך 2,000 שנה על מה בדיוק היה טבעו של אותו חטא, איך ירשנו אותו ומהי הדרך הנכונה להיגאל.

    הגב

    • Posted by אלודאה on ספטמבר 25, 2011 at 10:40 pm

      הוא בטח יעדיף לריב עם אחותו על אותו דבר…

      הגב

      • טוב, אז נשאר לו מה ללמוד. כי הדרך *הנכונה* לעשות את זה היא להתפצל ולריב בין הפלגים. אבל אני מניח שמלחמת אחים זה מספיק קרוב. 😛

        הגב

        • Posted by אלודאה on ספטמבר 28, 2011 at 6:09 pm

          אוקיי, אז רק צריך לדבר עם אחותו ולוודא שהיא מוכנה להתפצל מהזרם המרכזי של האמונה.

          הגב

  3. Posted by נעם ביאליק on ספטמבר 27, 2011 at 8:31 pm

    נפלא :-).

    הגב

להשאיר תגובה

