פולניה אהובתי

סדר פסח אצלנו השנה.
זה נשמע כמו רעיון טוב לפני שקלטתי שזה יחייב אותי לסדר את הבית ולמצוא מקום לאפסן בו ערימת זרחינאים רעבים, שלא להזכיר את החלק של להכין אוכל, להשכיב ילדים לישון, ולריב עם אמא שלי על ההיעדרות שלנו מהסדר.
בתפריט – שילוב בין אוכל טבעוני, מנות בשריות ושוקולד. מישהו הציע אלכוהול. הסברתי בתגובה ש"שוקו" עונה להגדרה של משקה אסור ומשכר אצלנו בבית, ולכן עדיף שמישהו אחר יהיה אחראי על נושא התססת הענבים.

יהיה כיף!

וגם – ספק מתחתי ספק קרעתי את אחד הגידים בכתף, סובבתי את הרגל ועכשיו אני צולעת באופן נטול חינניות להפליא, ועדיין רע לי בעבודה.

וגם – "עולמות" עוד שבוע וקצת. שימו לב לרצועה של "על הכתיבה" במסגרת הכנס, שכוללת סדנא לשחרור רעיונות תקועים, פאנל עורכים ופאנל כותבים.

(וגם – בהשראת האלה הוורלונית)

"ואז, הסתכלתי סביבי, וראיתי כי זה הסוף!"

 

15 responses to this post.

  1. סדר חובבים?

    הגב

  2. למרות שירוק מתאים לי לצבע העיניים
    אני אחזור ואומר – אני לא רוצה לשמוע על הסדר הזה!!
    אוף!!!!

    הגב

    • Re: למרות שירוק מתאים לי לצבע העיניים

      חוק אצה מספר 4 – מי שנוסעת לניו יורק כדי להתאוורר מאבדת אוטומטית את הזכות לקנא.

      הגב

  3. יא! סדר חובבים!
    תקריאו את ההגדה של פורום יואל?
    שתהיה לך החלמה מהירה

    הגב

  4. החלמה מהירה! חוץ מזה סדר חובבים זה מגניב, אבל אם אני לא אהיה בסדר המשפחתי יזהו אותי ע"פ צילומים דנטליים, במקרה הטוב.

    הגב

  5. איך בהשראת האלה הוורלונית? (שאלה האלה הוורלונית בהיותה נטולת מוח מתפקד).
    ומקווה שיעבור לך מהר. את צריכה להיות קלילה וקופצנית, לא צולעת וחסרת חינניות!

    הגב

  6. החלמה מהירה!
    אנחנו השנה בסדר קיבוצי עם הוריו של רונן.
    600 איש +
    וממש מקריאים את כל האגדה.
    צריך לזכור לשתות קפה ולאכול משהו לפני
    אחרת אפשר למות מרעב עד שמגיעים סוף שוף לאוכל

    הגב

    • אחשלי, כשהוא היה בצבא, תמיד היה מתנדב להישאר בבסיס בסדר כדי לא להגיע לסדר במשק.
      אני לעומת זה השתמשתי בהזמנויות האלה כדי לחדד את כישורי הציניות שלי.

      הגב

להשאיר תגובה

