אבולוציה וזרחין

המלאך האפל כתב פוסט מושקע ביותר לגבי אבולוציה וגיאולוגיה. בואו לקרוא.

היה לשם שינוי זרחין אצלנו, מה שהכריח אותי לסיים את ערימות הכביסה בסלון ולנקות את הבית קצת בטרם בוא הזרחינאים. רציתי לשכתב את הסיפור שמחכה לכלבלב, אכל מכיוון שאני לא יודעת להתארגן עם הזמן, את רוב הזרחין ביליתי בראיון ובשכתוב כתבה.
האחרים, לעומת זאת יצרו בהרחבה. הנסיכה פיימה פימו, הסמויה תפרה בובות, והמלכה השתמשה בפימו שרוף כדי ליצור תמונות מגניבות ביותר.הבנזוג כתב קצת, והכלבלב ביקר קצת.
המפלצת האדמדמה הגיחה לביקור, ואפילו הצלחנו להאכיל אותה, בזכות המלכה שהביאה אוכל כשר למהדרין וכלי פלסטיק.
המכשפה החביבה עלינו הגיעה שפוכה מעייפות, אבל הפעילה את כולנו בדירוג פרס גפן ראשוני. עברנו על רשימות הספרים והסיפורים וניסינו לדרג אותם. התוצאה המיידית היא רשימת ספרים שאני חייבת לסיים לקרוא לפני סיום שלב א'. אני עדיין מנסה להשתלט על הספרים של השנה שעברה. מבחינת סיפורים – נשארו לי רק עוד שניים של מרקורי, ואז אני אהיה חכמה יותר.

כעת נותרו רק שתי תהיות –
1. איך הנסיכה תכניס שלושה סיפורים לשלב ב' אם היא פרסמה רק שניים השנה?
2. למה הספר של המלכה לא מועמד לגפן, אפילו שהוא עדיין לא התפרסם?
ישונה התקנון לאלתר!

15 responses to this post.

  1. לגבי 1 ו-2, אני איתך. מקימים קבוצת מחאה?

    להגיב

  2. אבל טוב שהוא לא מועמד לגפן. מה אני צריכה להתחרות בסימנטוב?

    להגיב

  3. איזה כיף 🙂
    אני מתגעגע.
    יום אחד אני אלמד את כל הקודים שלך, מוואהההה!
    בעיקר אם תעזרי לי.

    להגיב

  4. |נשיקה אדומה ומפלצתית|

    להגיב

כתיבת תגובה